söndag 28 februari 2010

Ljuva söndag!


Idag har varit en riktigt trevlig dag! En kompis och jag skulle ha lite syjunta här idag men blev så himla sugna på att åka till Mio så vi vräkte oss in i bilen och drog iväg. När man är student har man inte alltid råd med allt man skulle vilja ha men en liten bil har vi köpt i alla fall! En Nissan från -87. En vit liten historia som går under smeknamnet ägget! Den är som ett skal och det dånar och låter men den är sååå charmig! Hihi! Idag har jag även hunnit med ett besök på loppis, klätt om karmstolen, målat klart byrån och lagat god lasagne - toppenavslutning på en skön helg. :)

Ni skulle varit med i bilen när vi upptäckte loppisen! Vilket jubel! Vi visste inte att det låg en loppis där och lyckan var total. Vi gick dock tomhänta därifrån tyvärr. Många fina saker men inget direkt som jag kände att jag ville ha.

Sov gott på er! Imorgon går vi in i månaden mars. Då är det väl vår?!!

♥ Kram Emma

Psst... Imorgon får ni se lite bilder på stolen (både före och efter). Det var så mörkt när jag kom på att jag skulle fota så det blir nog bättre imorgon i dagsljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar