fredag 19 februari 2010

Leverans

Hej fredag!

En liten inredningsleverans har kommit. Jippie! Det blev så tokigt för ett tag sedan! Jag hade länge (ett år tror jag) spanat på ett par kuddar från Greengate på Elsas hem men jag tyckte nog att de var lite dyra. De har funnits på rean ett tag men jag har ändå tvekat lite. I början av januari såg jag att det fanns ett par liknande kuddar hos Julias vita drömmar och tänkte klicka hem dem. De var dessvärre slut då så jag fick inte tag i några. Julia skulle heller inte få hem några fler av den varianten. För två veckor sedan tänkte jag att jag skulle unna mig de randiga kuddarna från Elsas hem. Sagt och gjort - jag klickade hem kuddarna. Två dagar senare får jag mail från Julia om att hon lyckats komma över två sådana kuddar jag ville ha. Jag betalade för kuddarna och tänkte avbeställa kuddarna från Elsas hem men när jag kom hem hade kuddarna från Elsas hem redan kommit! Aja, tänkte jag. Nu blir det många kuddar. Och det blev det! Vi drunknar i randiga kuddar här hemma! =)


Så nu går P runt och plockar bland alla kuddar och ser lite förvirrad ut. Han tror nog att jag är helt från vettet. Men jag är överlycklig! Fyra randiga kuddar. Underbart!

Ha en underbar fredagskväll alla söta inredningstokiga där ute! =)

1 kommentar:

  1. Hahaha många kuddar blev det men jättefina....Du får gärna maila mig receptet. Om jag inte gör det imorgon så kan det vara bra att ha...

    Kramkram Anne

    SvaraRadera