onsdag 24 februari 2010

Solen lyser!

Good morning peaches!

Hoppas ni har sovit gott!

Jag är så himla trött nu för tiden - har ingen energi alls. Jag är nog inte ensam om att känna såhär och det är väl ganska typiskt för den här tiden på året. Men jag märker att dagarna blir ljusare och ljusare så jag hoppas att energin kommer snart snart! =) Idag när jag vaknade tittade solen fram en liten snabbis! Vad glad man blir!

Jag vill så gärna komma igång med sängbyggandet snart. Har så mycket idéer om lampor och detaljer i sovrummet så nu vill jag komma igång! Har redan hunnit att möblera om lite i sovrummet idag så nu har vi en liten myshörna där man kan slå sig ner och spekulera om dagen som varit.


Psst! Ser ni stolen?!! Nu är alla färglagren målade och nu är det bara tyget som fattas (tog ett örngott och lade på så länge - man är ju så ivrig att få färdigt allt jämt, hihi). *Lycka*

Bordet kommer från mina föräldrar. De köpte bordet på auktion på 70-talet och med ett lager vitfärg och lite shabby chic-fix blev bordet som klippt och skuren för lägenheten!


Här ser ni en liten glimt av solen som väckte mig i morse. Mys!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan är det jobb som gäller resten av dagen.

Kramen!

2 kommentarer:

  1. Så snyggt! Härligt med solen därtill! Njut!

    SvaraRadera
  2. Hej min lilla inredningsflicka!
    Vad fint du gör och vad du målar och skriver!
    Stolen blev ju jättefin!
    Att lägga ett örngott i stolen tills man hittar
    ett fint tyg, känns som det kunde vara ett släktdrag.
    Puss mamma Anki

    SvaraRadera