fredag 5 februari 2010

The sun is shining wherever I go

Idag är jag på ett strålande humör! Allt är helt underbart! =) Visst är det härligt med dagar som dessa! Solen skiner, jag är ledig, har energi, är på piffningshumör! Allt på samma gång! Har varit på lunch med en väninna idag och snart ska jag springa till jobbet för avtackning av en kollega som ska flytta till Köpenhamn. Vi ska fika med semlor! Hur gott?!!

När jag kom hem från lunchen var det ett härligt ljus i köket så jag tänkte fota lite så jag kunde visa er fina bilder från köket! Tack vare min ultrabraiga kamera (?) blev bilderna bara bilder och inte så mycket mer! Men nu får ni en glimt av hur jag har det i mitt kök i alla fall!





Disktrasan från Malin Westberg tycker jag är ursöt! Sätter en söt liten piff på köket! =)

Hoppas att ni får en mysig fredagskväll! Vad ska ni hitta på för mysigt? Har ni några bra fredagsförslag? =)

VARMA KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar