tisdag 16 februari 2010

Kalla fiskar

Jag är kanske inte den mest sportintresserade människan som går i ett par skor men när det bjuds på OS, VM eller andra stora sportgrejer tittar jag gärna! Dock är jag inte riktigt lika inbiten i sportevenemang som P är. Detta resulterar i att det nu för tiden är tomt i sängen när jag kryper ner på kvällen! Ingen varm gosing som man kan värma sina kalla fiskar till fötter på! Jag får ligga och huttra med min lilla inredningstidning istället! Hihi! Jag får värma mina kalla fiskar så gott det går med mina gosiga tofflor från Lisbeth Dahl. Det ska egentligen vara en rosett på varje toffel men de ramlade av nästan direkt! Kanske går jag väldigt sprättigt?!!



Nu ska jag krypa i säng! Sov sött på er!

Bamsekramar, Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar