tisdag 2 februari 2010

LYCKA =)

När jag kom hem idag helt utpumpad efter halva nattens uppsatsskrivande och möte med gruppen nu på morgonen stod P och smilade innanför dörren. Jag var helt snöig och trött och undrade vad han stod och fnulade över. Han hade en liten överraskning till mig! Jag hade lääänge letat efter fina vinglas (eller egentligen allt i allo glas) och P hade snappat upp vilken modell jag ville ha och nu stod där 18 vackra glas på köksbordet! Han visste när han skulle slå in stöten! Jag blev överlycklig och skuttade jublandes runt i köket! TUSEN TACK FÖR ATT DU FÖRGYLLER MITT LIV! (Materiell som man är känner man glädje över några glas men jag uppskattar gesten så mycket)!


Massor av kärlek till er alla från en glad Emma!

3 kommentarer:

  1. Vilken MAN.......Ta var på honom hihi. Måste fråga var glasen kommer ifrån för jag har efterlyst sådana och dom ser nätta och fina ut...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hej! Va kul och tack detsamma! =)

    Vilken härlig överraskning, glasen är jättefina!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig blogg. Såg att du hittat till mig också, kul. Jag måste också få fråga, Var har han köpt glasen? Vet att Ikea hade liknande glas tidigare men att de utgått. Trist.

    Kram Karro (Lilla röda huset på landet)

    SvaraRadera