lördag 6 februari 2010

Underbara lördag

Hej hej alla lördagsfirare!

Nu har jag precis ägnat mig åt lite morgonshopping! Det är underbart med internet när allt finns så nära! Det är bara att klicka hem! Älskart! Jag har precis klickat hem två godbitar från Elsas hem och nu väntar jag ivrigt på att paketet ska dimpa ner i brevlådan! Kommer det idag måntro? Hahaha! Riktigt så snabbt går det kanske inte, men man kan ju alltid hoppas! Jag tror nog att jag ändå måste kolla brevlådan lite senare. Jag menar, för säkerhets skull! ;)

Idag har jag fått nys om en loppis som finns här i Lund! Det måste jag ju bara kolla in! Tänk vad jag ska släpa med mig fynd hem! *Längtar*

Nu ska jag kicka igång dagen med en smoothie! Vi hörs lite senare!


Bild lånad från Tasteline.

Kram kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar