fredag 26 februari 2010

Sommar sommar sommar

Åhå, nu är det H E L G! Hur härligt? Jag är så taggad för fredagsmys nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Efter jobbet idag sprang jag förbi HM:s skyltfönster och de hade fått in massor med vårkläder så jag var ju bara tvungen att smyga in och kolla runt. Hittade ett par vårskor i tyg och en scarf. Jag kan ju räkna med att det kommer dröja ett bra tag innan jag kan premiärpromenera mina nya dojjor men drömma går ju!

Jag har signaturmelodin till Sommar i P1 på hjärnan och tänker fortsätta kvällen i sommarens tecken. Ska nog mysa ner mig i soffan med vitt vin och sprite.

Hoppas ni har gottat ner er ordentligt i soffan nu så ni sitter stadigt hela kvällen (med godisskålen på bekvämt avstånd)!

Kramar Emma

(Hihi, ser att mina skor ser ut som barnskor i storleken men mina ben vilar inte på större fötter än storlek 36 - inga båtar här inte)!

1 kommentar:

  1. Tack för påhälsningen, smart att börja handla lite inför sommaren! Länkar dig till mig!
    Kram Marie..

    SvaraRadera