fredag 18 februari 2011

WELCOME WONDERFUL FRIDAY!

Tv-bänken klar! Ska nog köpa ett gäng med vita korgar (där man kan förvara mobilladdare, glasögon, tv-kontrollen och sånt där krams som annars ligger och pryder lägenheten lite här och där) från Bruka Design och ställa in i skåpet.

Hej härliga, underbara, fantastiska fredag!!

Fredag och veckans bästa dag är här. Jag känner det i luften, det bara vibrerar fredag! Ahh! Skönt med helg snart. P jobbar på sportläger för barn i helgen så jag får se vad jag hittar på. Det blir nog ladies night imorn (man får ju passa på när herrarna är borta ;) hihi) och ikväll blir det nog lite tv-tittande med något gott snacks till. Vad vet jag inte men jag brukar inte ha dålig fantasi när det kommer till sötsaker, snacks och tilltugg så jag ska nog kunna hitta något smarrigt.

Svärföräldrarna var här för ett tag sedan och hjälpte oss med den sista biten på tv-bänken. Jag kom på att jag totalt har glömt att visa resultatet. Här har ni det:

Den uppmärksamme har nog redan noterat mina underdimensionerade blomkrukor. Nej, det är inte en ny trend jag försöker mig på här, utan jag köpte fel storlek på blomman och nu hittar jag inga fina krukor som passar till dessa blommor.

Arrghh! Den där fåtöljen får jag snart flippen på. Den får gärna transformera om sig till en annan färg. Nu.
När jag ändå håller på och irriterar mig på saker och önskar annan färg kan jag lika gärna slänga in en liten önskan om en vit och lite mindre tv. Tack, det var nog allt för idag!

Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och sätta mig med några inlämningsuppgifter jag har deadline på idag. Sedan blir det fredaaaag! Weeeii! Trallala!

Hur går det för er med era fredagsplaner? Ska ni ut och svänga de lurviga eller blir det middag och mysig film?

Kram på er - nu fångar vi fredagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar