torsdag 10 februari 2011

BESTLITE

Bestlite

Elegant

Stilren

Tidlös

Lyxig

Inspirerande

Trevlig

Exklusiv


Golvlampan Bestlite bl3 vit. Bild från Länna möbler.

Länge har jag den perfekta lampan försökt att finna,

nu när jag funnit den visar det sig att den går att vinna.

Valfri färg: svart, creme eller vit,

åå, vad jag önskar att en Bestlitelampa hittar hit.

Svarta, vita, korta eller långa,

möjligheterna med Bestlite är många.


Livet är underbart men som student,

har man på varje krona fått vänt.

Petra med bloggen House of Philia en tävling presenterar,

och hon nu världens möjlighet serverar.

Tillsammans med Länna möbler hon löser varje inredningsproblem,

och lottar ut en lampa som passar i varje hem.

En Bestlitelampa mitt hem skulle förgylla,

och mina pluggdagar med ljus fylla.

Om du också känner att du är kär,

har du möjligheten att vinna den här !


Nu återstår endast att alla mina tummar hålla,

och önska att Länna möbler, Petra och hennes söta läsare hit en Bestlitelampa kan trolla!


In och tävla ni också!!

KRAM KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar