torsdag 24 februari 2011

Love birds

Underbara ranunkler som pryder köksbordet denna krispigt, kalla morgon!

God morgon love birds!


Hoppas ni har sovit gott. Idag vaknade jag ut utvilad. Det var första gången på mycket länge som jag verkligen kände mig utvilad och laddad på morgonen. Kanske var det för att jag gjorde ett så fantastiskt fynd igår som jag är på ett så strålande humör? Jag vet inte om jag ska säga att det är ett av de bästa kapen jag gjort. Jag vet inte om jag vågar sträcka mig så långt men jisses vilket bra kap det var!! Ni kommer väl ihåg detta inlägget? Ser ni några likheter?!


Finaste kopparna!


Det allra bästa är priset på muggarna. Fem kronor. FEM KRONOR!! Helt galet. Detta ska jag nu fira med, ja just det ja, en kopp te! ;)


Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar