lördag 26 februari 2011

VÅRPLANER

Tivoli Audio är drömmen! Bilderna är lånade från Bagaren och Kocken.

Kolla in deras hemsida. De har dunderpris på just denna modellen. Ett litet tipselitips bara! ;)

Nu är våren snart här och jag har börjat dra upp lite planer för vad jag önskar mig och vad jag vill fixa till under våren. Här kommer min lista:

Köpa en radio

Fixa vita köksstolar

Köpa fina snittblommor ofta
Köpa en matta till sovrummet
Köpa en ny dammsugare

Vad tror ni om det? Kan nog bli bra tror jag!

Angående stolarna råder det just nu delade meningar om vilken stol som ska få flytta in. Jag röstar på de klassiska Eames-stolarna. Även om dessa finns i mer eller mindre varje bostad just nu älskar jag dem. De är så läckra tycker jag. P förstår sig inte riktigt på det där. Fascinationen för Eames-stolarna. Han röstar för ett par vita av den sorten vi har. Mig spelar det egentligen inte så stor roll. Jag gillar båda modellerna. Men jag kan inte riktigt släppa Eames-stolarna. Tricky business!
Dessa klassiska stolar? Eller......dessa fina stolar? Som det för övrigt är världens bästa pris på just nu. 996 kronor för 4 stolar. På ILVA. Amazing!

Egentligen borde jag lägga till en punkt om att vår byrå måste målas om men jag orkar inte måla om den. Den har blivit lite sliten och jag skulle vilja måla över med en lite glansigare vit färg. Just nu har jag varken energin eller motivationen till att måla om den så jag lämnar den fräckt utanför denna gång! :) Hihi!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar