lördag 26 februari 2011

MORNING HAS BROKEN

Fin korg i tovad ull. Inhandlad på Julias vita drömmar.

Fina kuddar från Julias vita drömmar.

Hej lördag! Äntligen helg, hörrni! :) Vaknade av att solen strålade in i sovrummet. Kan det bli bättre? Tror inte det. Sommarkänslorna infann sig direkt men jag tror att jag hoppar att gå ut i shorts ändå. Det verkar inte riktigt som om temperaturen är med på mina sommarplaner än. ;)

När jag fått på datorn möttes jag av en trevlig liten överraskning! Butiken Julias vita drömmar fyller två år och firar detta med att en liten överraskning skickas med i paketet om man beställer under helgen. Så in och beställ nu! Hon har så mycket fint i sin butik.

Sitter och smuttar på ett glas färskpressad apelsinjuice.

Om ni undrar varför det nästan bara är bilder från köket nu för tiden kan jag avslöja att jag har flyttat in i köket. Köket är numera mitt hem. Här sitter jag på min stol och knappar på datorn dagarna i ända. Exjobbet börjar ta fin form nu men det är en bra bit kvar tills det är klart. Säg till om ni tröttnar på köksbilder så ska jag försöka byta perspektiv! ;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar