tisdag 8 februari 2011

SUPER BOWL

God morgon snyggingar!

Hoppas att ni har sovit gott och är laddade inför en ny dag. Jag har sovit som en stock även om det har blåst som tusan här i natt. Det blåser fortfarande massor men solen skiner så det är ganska härligt. Jag sitter här hemma och studerar och försöker koncentrera mig på det, men jag vill bara ut och finna inredningsinspiration på nätet. Känner ni igen er?

I söndags spelades finalen i NFL och jag lyckades faktiskt att hålla mig vaken och se hela matchen. Vad roligt att Green Bay vann tycker jag. Jag är inte någon sportfåne i vanliga fall men detta var jätteroligt. I och för sig debatterades det mest om spelarna hade kalsonger under de tighta byxorna eller vem av försvararna som var tjockast. Killarna i sällskapet deltog mycket svalt i dessa diskussioner men vi tjejer hade fullt upp! Hihi!

Vi körde amerikanskt tema och jag hade fixat lite amerikanskt tilltugg och smaskig öl. Här kommer några bilder. En del av dem är ganska gula och mörka men det är ju inte så konstigt, det var ju natt för tusan!

En låda Budweiser.

Mumsiga cupcakes i väntan på frosting, minimarshmallows och usa-flaggor.

Minihamburgare.

Färdiga chocolate cupcakes. Denna bild är från igår. Då återstod endast ett fåtal!

Minihamburgare, chocolate cupcakes, pommes frites i strut, Budweiser och Coca cola.

Nu måste (MÅSTE) jag plugga vidare! Hoppas ni får en mysig dag! Blåser det där ni befinner er?

Stor tisdagskram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar