onsdag 23 februari 2011

UNDERBART HEM!

A house to die for!

Hej mitt i veckan! :)

Då var det redan onsdag och veckan har nått halvtid (nåja, inte riktigt men arbetsveckan har i alla fall nått halvtid). Jag sitter och skriver på mitt exjobb så att fingrarna blöder men givetvis måste jag göra små pauser för att titta runt efter lite inspiration. Hittade ett underbart hem i Sköna hem som jag verkligen inte hade tackat nej till. Titta och njut!

Det underbara vardagsrummet med en mjuk blandning av brunt och vitt. Så snyggt! Stooor, rymlig, mysig soffa med massor av puffiga kuddar. De fina dörrarna är ju verkligen helt fantastiska!

Spröda fina hissgardiner och en mysig läsplats. Kolla in lampan - i love it!

Tänk att få sjunka ner i detta badkar efter en lång dag. Älskar formen på badkaret!

Nu ska jag fortsätta här. Om jag är riktigt effektiv ska jag försöka hinna iväg och unna mig ett varv på bokrean lite senare i eftermiddag! Leila Lindholm - here i come! ;)

Hoppas att ni har en mysig dag. Nu är det inte långt kvar till helgen, nerförsbacke med andra ord!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar