måndag 29 mars 2010

In her shoes


I och med att vår hall ligger lite konstigt till i vår lägenhet, man måste snirkla sig igenom hela köket och tv-rummet innan man kommer till hallen, så har vi ett stort behov av smidig skoförvaring precis vid dörren. Jag har köpt en blomkruka på Åhléns som nu används till skoförvaring. Den fungerar finfint till mina nätta sommarballerina men tyvärr lite mindre bra till P:s stora båtar. Men lite funktion fyller den ju ändå! ;) och fin är den! Den brukar egentligen stå utanför dörren men nu när de håller på att måla om trapphuset har den fått flytta in till oss! Den gjorde sig ganska bra inne också tyckte jag! :)

Ha en fortsatt mysig kväll!

Kramar

Emma

1 kommentar:

  1. Haha smart idé. Men jag kan förstå att inte P:s båtar får plats;). En liten fråga till dig: Vad har du för typsnitt i dina inlägg? Jag vill härmas;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera