måndag 8 mars 2010

Bubbel

Hej hej!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här! Helgen har verkligen bara susat förbi. En vän från Stockholm har varit här och hälsat på och vi hade det så mysigt. Solen har strålat och vi har gottat oss i vårvädret. Idag har jag jobbat och pluggat nonstop så nu har P och jag landat i soffan med pizza och fnissat oss igenom Svenska Hollywoodfruar. Älskar verkligen Maria Montazami! Hon är ju underbar med sina läppstift och allt vad det är! :) Bubbel och glamour är precis vad man behöver en seg måndag när man har mååånga dagar kvar till helgen. Blev inget bubbel för mig idag - tog mjölk till pizzan! :)

Här kommer en liten presentation av min söta skrivbordslampa som jag fick i julklapp. Nu är det så mycket roligare att sätta sig vid skrivbordet. Jag kan sitta och inredningsmysa samtidigt som jag läser eller skriver på min uppsats, hihi!

Nu ska jag hoppa i säng. Hoppas att ni har haft en mysig helg och en bra start på veckan!

Kramar Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar