söndag 23 maj 2010

Karneval


I helgen är det KARNEVAL i Lund och stämningen är verkligen på topp! Igår var vädret över förväntan och bjöd på solsken hela dagen och ljumma sommarvindar på kvällen! Just nu sitter jag och pluggar vid köksbordet och utanför fönstret hörs dunkande musik och glada tillrop! Så mysigt tycker jag!

Kom precis på nu när jag sitter här att jag inte har visat er hela vårt kök! Denna delen av köket har ni redan fått se men tro det eller ej - vi har faktiskt ett köksbord också! Stolarna är en kompromiss. Jag ville ha vita och P ville ha svarta. P hittade grå och vi slog till. Vi har haft dem länge nu och jag börjar fundera på om jag kanske egentligen vill byta till vita stolar. Samma modell men i vitt. När tankarna på nya stolar väl har börjat gro så vill min hjärna börja fundera på om man skulle byta ut köksbordet också...! Kanske ha en helt ny variant av köksmöbler? Hmm, får tänka vidare på det tror jag! Men just nu är det inte det som står högst upp på listan av saker som behöver fixas och köpas! Det är inte alls säkert att det blir någon köksförändring alls - ni vet ju hur det är! Det är ju så in i norden roligt att tänka på inredning och man går runt och funderar på hur man kan göra om det ena och det andra! Man blir aldrig klar med sitt hem - helt underbart tycker jag! :) Men så till det nuvarande köket igen! Här kommer lite bilder!


Lampan kommer från Original BTC som bara har helt underbara lampor! Jag hade kunnat tänka mig att köpa alla lampor där! Stolsdynorna kommer från designers eye och heter DOT.

Ha en fortsatt mysig söndag!

Kramar

1 kommentar: