tisdag 11 maj 2010

Tikau


Vi behöver en matta i sovrummet och jag har länge gått och fnulat på vilken matta jag vill ha! Jag vill ha en matta som är mysig och gosig och som känns lite sådär sovrumsaktig! Én Gry og Sif har underbara mattor som passar perfekt till sovrummet men då det är många i min närhet som har satsat på just dessa mattor känner jag mig lite som en copy cat! Jag har egentligen inget alls emot att man härmar varandra - det är ju underbart att få roliga idéer och tips från andra men denna mattan är så himla speciell och så har jag den stora korgen med bollar på så jag tänker att det räcker med bollar för mig ett tag nu! ;)

Men så har jag äntligen hittat en matta som jag tror att jag ska införskaffa! På hemsidan hittar ni massor av fina saker och de har så fina mattor. I ull! Mmm! Finfint! Jag har ställt in siktet på den randiga modellen och jag tror att jag vill ha den i grå/vitt.

Sov gott alla fina vänner där ute! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar