onsdag 5 maj 2010

♥ Sockersött ♥


Jag vet inte om man kan kalla det babyboom men det är så många i vår bekantskapskrets som skaffar barn just nu! Det är så mysigt tycker jag! Jag är riktigt barnkär och blir helt öm i hjärtat när jag ser en riktigt liten bebisbody som är alldeles bomullsmjuk! Idag har jag varit och köpt lite födelsedagspresenter och lite presenter till en kompis som fick barn för några dagar sedan!

Filippa är tre år och jag köpte ett sött litet gymnastik-/balettkit till henne. Vita tights, rosa baddräkt och rosa små skor. Så himla fint! :)

Emmi som är nyfödd får nöja sig med en liten body och en kofta! Hon får dansa balett när hon blir större! ;)

Nu ska här slås in paket för glatta livet! Har ett prickigt papper som är så sött! Visserligen mörkblått, vilket inte är så vårigt, men det får duga!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar