onsdag 19 maj 2010

Sommarkänsla


Nytt tillskott i handduksfamiljen! När P:s föräldrar var på besök för ett tag sedan fick jag en liten present! En kökshandduk! I mina absoluta favoritfärger! Handduken är sådär alldeles underbart ljuvlig och så somrig den bara kan bli! Mina inredningstankar började genast att knaka och jag kom på att jag var tvungen att sätta upp nya krokar nu när jag hade en sån fin alldeles ny handduk! Krokarna är över ett år gamla och jag köpte dem i en affär i Malmö. Det var sådana där krokar som man bara måååste ha! Så jag köpte dem utan att egentligen ha någon aning om vad jag skulle ha dem till. Men nog fick jag användning av krokarna i alla fall!


På den sista bilden kan ni försöka att inte se mina lite lagom inbrända grytlappar. Det är verkligen på tiden att köpa nya snart. Jag tvättar och tvättar men de blir bara mer och mer brända för varje gång jag använder dem!

Kramis på er!

1 kommentar: