måndag 10 maj 2010

Vårväder


God morgon på er!

Hoppas att helgen har varit bra! Min har varit mycket lugnt och mysig. Det behövs ibland, så man kan ladda batterierna. Något som jag verkligen längtar efter är vårvädret. Det såg så himla bra ut för någon vecka sedan, solen sken och det var varmt och skönt ute. Men nu? Nu har det blivit kallare! Jag hoppas att värmen kommer snart för nu längtar jag efter att få sätta på mig fina vårkläder!

I vårt tv-rum har vi en spotlightlampa (heter de så?). Jag gillar att bryta av det skira vita med något lite mer ruffigt och hårt. Då är sådana här lampor perfekta!


I lördags var vi ute på shoppingstråk och inhandlade lite mer färg så nu kan sänggaveln få sig en omgång till! :) Snart kommer slutpiffningsbilderna på den!

Ha en mysig måndag!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Bara älskar din lampa:-)
    Står högt på min "vill-ha" lista, men det gör ju en hel del annat också!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. God måndag!

    Ja den var riktigt läcker den lampan. Kallt ja! Var är våren någonstans? Inte här i småland hos mig iaf.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera