söndag 31 oktober 2010

smoooothie

Boo Boo på er!!

Hoppas att ni har sovit gott denna skräckinjagande Halloweennatt! Igår fick jag verkligen tidernas skratt! P skulle på Halloweenfest och han bestämde sig för att äntra festen utklädd till häxa! Vi snackar hela kittet här, långt grått häxhår, toppig hatt, svarta kläder, svarta naglar, kajal och svart läppstift! Det gick inte att sluta skratta, tårarna bara sprutade! Hihi! Jag trodde att det roliga slutade där men det visade sig att en tjej på festen inte förstod att han var en man och hade sagt till värden "oj, vad mycket hår under armarna den tjejen har" om P! Jag trodde jag skulle smälla av när P berättade!


Idag försöker jag mota kommande förkylning med en stadig smoothie! Jag verkligen älskar smoothies och det är perfekt att swinga ihop en till frukost. Gör man med fil som bas så mättar den riktigt bra! Dagens smarriga smoothie tillagas i min nya dualitmixer!

Dagens smoothierecept:

★ Filmjölk
★ Banan
★ Mango
★ Ananas

Hoppas att ni får en underbar söndag! :) Glöm inte att ni får en timme extra idag! :)

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar