måndag 1 november 2010

Jul igen...

Första november idag och jag känner att jag redan har fastnat i det här med julen! Längtar lite till julen faktiskt! Det var längesedan som jag var så himla positivt inställd till höst, mörker och en burrig vinter! Det ska bli så mysigt! Det har shoppats ännu lite nya julgrejer och jag har gjort en söt och enkel julsak som jag tänkte tipsa om! Den är även väldigt plånboksvänlig vilket passar min studentplånbok utmärkt!

Ett litet zinkhjärta med en rosett knutet av ett juligt band!

Så söt att bara lägga i en blomkruka eller ställa i adventsljusstaken på bordet!

Detta får stå för veckans lilla tipselitips! Hoppas att ni får en härlig måndag! Idag är jag hundvakt åt lilla Dolly! Vi får se vad hon hittar på för bus! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar