torsdag 25 november 2010

snow snow snow


Hej alla fina bloggisar! :)

Hoppas allt är bra och att ni tagit er an denna torsdag! Jag märker att jag börjar bli mer och mer trött och jag blir lika förvånad varje år det sker. Mer c-vitamin och andra viktiga ämnen behöver nog intagas för en piggare vardag! Utanför fönstret snöar det lite stilla. Jag älskar snön. Det är mysigt att bara stå vid fönstret och titta ut och njuta. Jag fick ett ryck härom kvällen och cyklade med vindens fart till Åhléns och lyckades roffa åt mig den sista böjda ljusstaken som de har där. Lyckan är verkligen gjord. Men ni vet ju hur det är - jag hade nog kunnat tänka mig en till! Hihi! De skulle få in fler i slutet av veckan så vem vet, kanske flyger jag iväg på cykeln som en galning snart igen! ;) Det som stör mig mer och mer nu är att våra fönster inte är målade. Min hyresvärd måste tro att jag är knäpp så mycket som jag babblar om att få allt målat i vitt. ;)

Ha en underbar dag alla fina där ute! :)

STOOOR KRAM

1 kommentar:

  1. Skit snygg ljustake!! :)
    Åhlens har så mkt snyggt!!

    Önskar dig en trevlig dag! Kramar Maria

    SvaraRadera