torsdag 18 november 2010

Myspys


Idag har varit en supermysig dag! Jag startade dagen med uppsatsskrivande och massor av te och när P kom hem gav vi oss ut på stan och kollade på kläder! Jag hittade drivor med kläder och baxade med flera godbitar hem! Efter lite shopping tog vi en smaskig middag på en italiensk restaurang och sedan åkte P till Malmö för fest och jag gick hem. Nu sitter jag och myser i sängen med en ny inredningstidning!

Idag har även mina tankar börjat spinna kring vad det är för tavlor som jag vill ha. Visst är det svårt med tavlor? Jag har så svårt att veta vad jag vill ha för tavlor och jag hittar aldrig några när jag ger mig ut och letar. Men nu tror jag att jag kommit på vad jag vill ha. Jag vill ha ramar i mörkt trä med fina rofyllda havsinspirerade bilder blandat med bilder från USA. Kanske på en tamp, en övergiven brygga eller en vacker fyr eller något i den stilen. Jag hade tänkt mig foton som var lite gulbruna. Det är svårt att förklara men jag menar inte svartvita foton utan de som ser lite rökfärgade ut. Det tror jag blir snyggt. Med passpartou också så klart! :) Gallerix hade fina ramar. Jag får nog ge mig dit imorgon!

Hoppas att ni haft en mysig dag och att ni laddar för en skön fredag imorgon! Härligt med fredag tycker jag!!

2 kommentarer:

  1. Kolla Jaqs kataloger när du springer in på Gallerix:) där finns det massvis med fina bilder:)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Det ska jag göra! :) Kram kram!

    SvaraRadera