fredag 26 november 2010

kära kära tomten

Tänk vad det är mycket man vill ha! En ny soffa står högt upp på min önskelista inför julen. Jag vet att jag inte kommer att få någon men ibland måste man börja behandla i god tid. ;) Operation ny soffa har inletts och jag hoppas på att kunna köpa en när jag fått ett jobb! Längtar som bara den som ni säkert förstår!! Men önska kostar ju ingenting så här kommer min önskelista de luxe inför julen.


En vit fin Howardsoffa hade suttit som en smäck i vardagsrummet.



Fyra trevliga stolar till köksbordet.

En vipp till badrummet.



En vit tolixpall.

Mycket vitt blir det men det är ju så fint. Då kan man smacka på med färg på kuddar, filtar, lampskärmar och annat krimskrams runt omkring. Jag vill ha in lite mer blått och lite mer rött.

Nu ska jag skutta i säng och läsa en god bok! Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

Stor stor kram till alla fina därute!

Ps. Bilderna har jag hittat på google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar