tisdag 12 oktober 2010

Framåt marsch


Liten soldat har fått flytta in hemma hos oss! :) Jag köpte den egentligen för att skicka till ett litet kusinbarn. Jag tänkte skicka den när vi tackade ja till ett dop som vi är bjudna på - men nu har dopet blivit inställt så då har den lille soldaten fått flytta in hos oss istället! ;) Och som ni förstår är jag inte så ledsen över det! Hihi! Här har ni honom!


Sitter just nu och avnjuter en äggmacka och kollar på bilder! P läser till till idrottslärare och de läser just nu näringslära, vilket syns i vårt kylskåp! Han har upptäckt hur mycket tillsatser och socker som det finns i mat så just nu sitter jag och knaprar på en rågmacka (som tydligen ska vara väldigt nyttig)! Den får bra betyg faktiskt! 4 av 5 skulle jag säga! Mums! Inte mig emot att äta lite mer hälsosamt! Det behöver jag!

Nu ska jag mumsa vidare här! Hoppas att ni får en mysig dag!

2 kommentarer:

  1. Gott med äggmacka, nyttigt med! Jag skulle också behöva äta lite nyttigare just nu, har varit lite dåldigt med det på sistone! Kram

    SvaraRadera
  2. Så bra att den lille soldaten flyttat in och vakar över er och hemmet.
    / AK

    SvaraRadera