måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag!

Hörrni! Vilken tur vi har!! Idag är det kanelbullens dag! Som jag har längtar! Har planerat hela helgen för dagens kanelbullsintag! :) Det allra bästa med kanelbullens dag är att inga kalorier räknas så nu är det bara att "möla" in de läckra små delikatesserna! MUMS! Frågan är om man ska ge sig på att baka ikväll? Kan ju vara mysigt så här i hösttider! Dock har jag noll karaktär när det gäller att ha sötsaker hemma så jag smaskar piggt på tills sista smula sett dagens ljus! Men ack så gott det är! :)

Här är en frestande variant av kanelbulle. Givetvis är det allas vår Leila som står för design och utformning!

Nu ska jag ge mig ut i köket och se om jag har alla ingredienser - då blir det bullbak i eftermiddag! :) MUMS! Om det blir bullar så lovar jag att jag ska fota resultatet den här gången! Hoppas ni får en mysig dag och njuter av alla kanelbullar där ute! :)

KRAM KRAM!

1 kommentar:

  1. Åh den där bullen såg riktigt smaskig ut! Har i alla fall ätit två kanelbullar idag :) Kram!

    SvaraRadera