måndag 11 oktober 2010

on a happy day


Idag är verkligen en happy day! Fick en liten inredningsleverans som jag har gått och väntat på!! Åhh, vad lycklig man kan bli för lite nya inredningsprylar! Här kommer en liten sneak peak på vad som kom i paketet!


Sötaste vimpeln från Maileg! Kom i världens finaste lilla trälåda med texten on a happy day! Nu är jag så lycklig! Provade att hänga vimpeln på sängen och där gjorde den sig fint! Här kommer en liten bild på hur det blev - ganska mörk bild men jag var ju tvungen att visa hur det blev! :)


Bytte lakan idag så nu ska jag krypa ner i nytvättade, frasiga och väldoftande lakan och titta på The Event. Mycket bra serie!

SOV GOTT ALLA INREDNINGSTOKIGA DÄR UTE! :)

1 kommentar:

  1. Hej!

    Visst är den fin. Den har prytt min sons rum några månader nu och jag tycker bara mer och mer om den! Ha en härlig dag!

    Kram Nina

    SvaraRadera