torsdag 14 oktober 2010

Forbidden fruit


Nej ni... Nu har jag gjort något som man inte får göra... Jag har börjat titta på julsaker och till och med shoppat hem lite grejer! Ibland känns det som att man inte hinner njuta av stunden för att man alltid är en årstid före men jag hade ett sånt sug efter att shoppa julsaker så jag var bara tvungen! Hittade en söt liten kakburk från Maileg. Den klickades hem och nu har den kommit hit och den är så bedårande!

a cookie a day, helps santa on his way


Man kan ha kakor i burken och då blir det en sån där trevlig burk med kakor i. Annars kan man inte ha kakor i burken och då blir det en sån där trevligt burk utan kakor i. Mängder med användningsområden alltså. Men just nu får den vila i jullådan tills första advent!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Vilken söt burk! Förstår att du var tvungen att köpa den. Var ju så söt! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hahahahhahha! Min (likadan!) burk kom igår från nätbutiken där jag klickade hem den. Kändes lite tidigt men den är ju så sööööt. Maileg är bara BÄST på fina saker...Sonens rum har en hel del maileg kan jag tillägga. Världens härligaste stil har dem danskarna. ;-)

    Kram Nina

    SvaraRadera