onsdag 18 augusti 2010

WONDERFUL WEDNESDAY!


Hej hopp alla godingar!

Idag är det onsdag och jag sitter i soffan och försöker kicka igång dagen! Idag är det plugg som gäller och bearbetning av världens tvättberg! Inte så mycket roligt som händer med andra ord! Bjuder på lite blominspiration av den romantiska modellen! Fina rosor som vi fått av svärmor och svärfar! Står fint i köksfönstret och signalerar att sommaren faktiskt fortfarande är här - trots avsaknaden av sol och mängden regn! ;) Här är även mitt tvättberg! Detta är från i söndags och i måndags tvättade vi ännu mer - mängder med stryktvätt med andra ord! Jag får ställa mig framför tv:n och stryka - det brukar funka! :)


Ha en underbar onsdag!
KRAM!!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Kul att du kikade tillbaks in till mig!
    La till dig på min blogglista så jag hittar tillbaka hit :)

    Hörs igen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Rosorna lever, nice! // AK

    SvaraRadera