tisdag 10 augusti 2010

Sova sött!


Mysiga kuddar från Gant och Julias vita drömmar!

Nu äntligen är sänggaveln klar! :) Sista lagret färg har penslats på och gaveln har åter installerats vid sängen. Här kommer jag sova gott! Nu fattas bara lite mysiga lakan och ett överkast! Skulle gärna vilja ha nya nattduksbord också - gärna något modernare! Men just nu har jag ingen aning om vad jag vill ha för jag har inte hittat något jag vill ha än!

P och jag målade sängen ihop! Det är ganska strongt av honom att vara med för jag har en bild i huvudet och när det inte blir som jag tänk blir jag inte nöjd med resultatet! Hihihi! Alltid när jag gör något så är det effektivitet och snabbhet som räknas. Jag tänker inte - jag bara kör. P däremot, han tänker och han är noggrann! Perfekt kombo om ni frågar mig! Vi kompletterar varandra fint när vi ska göra saker! Jag racear på och P bromsar upp och tänker på viktiga små detaljer som jag i vanliga fall hade missat! Och nu står den där - i all sin prakt! Kanske ska jag gå och lägga mig en stund?! ;)

5 kommentarer:

  1. Åh vad läckert! Kuddarna var jättefina också.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Så fin sänggavel! Där har ni jobbat på bra :)
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg sänggavel!!! Hur fick du/ni plankorna så där ojämna?

    SvaraRadera