söndag 15 augusti 2010

ORGANIZED


Då var man organiserad igen då!! Min gamla kalender var slut så nu är det inköpt en ny, fräsch kalender. Födelsedagar, viktiga grejer och tider är nu ifyllt och jag är redo för en fullspäckad höst! Här sitter jag just nu. Plugg och plugg och plugg! Men den 25 smäller det och sedan är jag ledig några dagar! Då blir det förrådsstädning - så jag har minsann något roligt att se fram emot... ;)


Vad gäller utlovade toalettpiffbilder så får ni hålla er till tåls lite till! Borde, borde tvätta idag (nästan alla handdukar ligger i tvätt) men jag tänkte att P skulle få tvätta imorgon på sin lediga dag! :) Så snäll är jag! Hihi! Sen har jag även hittat en tvål som jag gärna vill ha - ska ge mig ut en sväng imorgon och se om jag hittar den annars får den vi har nu duga! Men ni vet ju hur det är när man har fått dille på något! Man bara måååste ha det. NU.


Nu ska jag lämna er till er mysiga söndag! KRAM!

4 kommentarer:

  1. Ja, nog vet jag hur det där är, det går ju att åka land och rike runt för något ibland, men det är det värt! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken fin kalender, skulle också behöva en ny!

    SvaraRadera
  3. Ett litet tips på fina almanackor:

    http://www.personligalmanacka.se/

    Kolla in denna sidan!
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Hej hej!

    Kikat runt lite här på din blogg, gillar den!
    Du har ett otroligt snyggt inrett hem!

    Kram Maria

    SvaraRadera