torsdag 12 augusti 2010

Antar utmaningen!

Nu så, mina vänner, ska ni få höra! :) Jag har antagit en utmaning och skickar den vidare till alla er inredningstokiga där ute! Det är Terese med den fina bloggen Hedvig och jag som idag visar bilder från hennes gästtoalett. Hon ska fixa om på toaletten och vill visa hur den ser ut innan hon börjar fejja! Jag tänker haka på denna roliga idé och ska idag visa er bilder från vår toalett, så som den såg ut innan vi flyttade in i lägenheten.


Nu får ni komma ihåg att vi bor i en hyresrätt och kan inte fixa om alltför mycket! Men innan helgens slut kommer det lite bilder på hur vi har försökt att göra den (rent ut sagt förskräckliga toalett) lite finare! :)

Utlovas inom kort: PIMP MY TOILET-bilder! ;)

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken lycka att hitta en med exakt samma inredningstil som en själv, i Lund dessutom ;-)
    Gissar på att vi huserar i samma affärer i Malmö/Lund och kanske slåss om samma möbler på Blocket, haha. :-D

    Dig lägger jag till som favorit!

    Mvh Nina

    SvaraRadera
  2. Hej Nina! Oj, perfekt med en inredningsbuddy i Lund! Ja, vi slåss nog definitivt om samma prylar! :) Vi får väl ta och slå våra kloka huvuden samman och ta en ride i inredningens tecken fram i höst! ;)

    Kram, Emma!

    SvaraRadera
  3. Väntar med spänning :-) Tror det blir jättebra!

    SvaraRadera
  4. DEn idén kanske vore något för mig, vi som snart ska renovera vår gästtoa.. ska bli spännande att se hur du piffat.
    Kram /Anna

    SvaraRadera