söndag 22 augusti 2010

JUST NU

Just nu sitter jag och pluggar. Det är verkligen sista rycket nu eftersom tentan är på onsdag! Efter tentan är jag ledig och tänkte ta tag i ett litet projekt som har hängt över oss lääänge, lääänge - städa förrådet. Förut har det känts så tråkigt att ta tag i, men nu kan jag inte tänka mig något roligare! Jag ska fixa i ordning så att organisatörernas organisatörer framstår som oorganiserade i jämförelse! Här ska bli ordning med andra ord!!

Borde piska mig själv till att plugga men ni vet ju hur det är - inredningstankarna gör sig gärna påminda och jag skulle hemskt gärna inreda lite i det öppna skåpet över diskhon.


Tankarna står still just nu. Vad skulle man kunna hitta på?! Jag vill inte ha för mycket pryttlar men det kan ju inte stå tomt heller. Just nu fyller det bara en funktion som avdumpningsplats. Ett ställe där man dumpar av det man inte riktigt vet var man ska lägga. Lite post, någon vas, en tom blomkruka, medicinlådan, några ljus och brödkorgen. Hmm, hjälp mig gärna!! Alla tips tas gärna emot! Jag behöver all inspiration jag kan få nu! BRAIN STORM!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar