torsdag 19 augusti 2010

MAKE OVER

Innan ni läser vidare måste jag bara varna er lite! Bli nu inte för avundsjuka på mitt moderna, häftiga badrum! ;) Det är många som fastnar för den superrockiga blåfläckiga plasttapeten vi har på väggarna - tyvärr vet jag inte vad det är för märke eller vart den kommer ifrån. Hihi! Nej, skämt och sido - eftersom vi bor i hyresrätt är det svårt att ta tag i de lite större projekten. Jag har fått nöja mig med en liten mini make over. Fräscha handdukar, fin tvål, ny spegel, nya krokar och söta detaljer. (Kolla in före-bilderna här)!

Välkommen till vår toalett!

Bra förvaring!


Allra sist måste jag bara visa en cool inredningspryl. En liten antikvitet som vi har sparat! Hihi! Jag vet inte hur den fungerar egentligen men det är den mest roliga toarullehållare som jag någonsin sett! ;)


För er som är sugna på lite inspiration - kolla in Lexingtons hemsida! Höstkollektionen "The Lake House" har kommit!! Wohoo!

STOOR KRAM TILL ER ALLA!


2 kommentarer:

  1. Godmorgon!

    Lexington har väl föööör snygga saker. Vill ha! Ska ta och kika in deras höst kollektion.

    Vi har regn idag också :(
    Härligt att ni fått se lite sol iaf, vi här i Örebro börjar sakta men säkert glömma hur en sol ser ut :)

    Händer i helgen då?
    Vi får hoppas på Lite bättre väder dessa dagar framöver.. Håller tummarna!
    Kram Maria

    SvaraRadera