onsdag 4 augusti 2010

INSPIRATIONSTANKAR I JEANS


Åhh, jag har kommit in i ett riktigt stim nu!! :) Inspirationen flödar och jag vill såå gärna göra massor av nya saker! Sitter just nu och tentapluggar och hjärnan vill gärna vandra iväg i inredningstankar. ;) Vi har länge funderat på att klä om en fåtölj och nu tror jag att jag kommit på den ultimata idén!! Jag fick idén i natt och var tvungen att väcka P för att ventilera min snilleblixt! Lite sömndrucken tyckte han ändå att det var en god idé! Wopiee!!


Vad tror ni?!! Visst kan det bli bra?!! Jag är riktigt sugen på att klä om den. Nu är bara frågan om jag ska klä om den själv eller lämna in den?!! Det är ju givetvis mycket mer studentplånboksvänligt att klä om den själv men frågan är om det blir bra... Hmm, jag kan ju göra ett försök i alla fall! :)

Ha en mysig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar