onsdag 26 januari 2011

tine k och sovrumsplaner

Underbar lampa från Tine K.

Jag är just nu så himla peppad på att fixa i ordning i sovrummet. Jag skulle behöva någon trevlig möbel (byrå, skåp eller liknande), en matta, nya sängbord och kanske en stol. Den fina krokbrädan har inte kommit upp än men snart är den på plats hoppas jag (hur lång tid det nu kan ta att skruva upp två skruvar). Jag är även sugen på en ny taklampa till sovrummet. Jag älskar den populära lampan från Tine K, i vitt så klart! ;) P tycker att det är en lampa som ska sitta över ett matbord men jag blev lite kluven. Kan man inte ha den i ett sovrum? Jag tycker att dess mjuka fina linjer hade gjort sig bra i sovrummet. Vad tror ni?

Detta sovrum som visats i Sköna hem är bara för härligt tycker jag. Det ser så himla inbjudande ut! Visst är sängborden läckra? Dessa hade jag verkligen inte tackat nej till! Superläckert.

Nu ska jag förbereda lite lunch här! Hoppas ni får en fantastisk dag!

1 kommentar:

  1. Tycker den passar perfekt i ett sovrum, jag vill också. Får väl se om jag fortfarande är sugen på den efter sommaren när det är dags för renovering i vårat sovrum ;)

    Kram F

    SvaraRadera