lördag 29 januari 2011

ONE YEAR AGO

Sovrummet den 28 januari 2011.

Nu mina vänner! Håll i er nu för nu introducerar jag en ny kategori här i bloggen. Den heter ONE YEAR AGO och där kommer jag visa vad som förändrats sedan ett år tillbaka. Så nu börjar vi med januari och vi hamnar i sovrummet! :) Är ni redo?! Såhär såg vårt sovrum ut dagarna innan jag började blogga.

Sängen kommer från ILVA och överkastet från IKEA.

Bokhyllan som ni kan skymta i ena hörnet står inte längre kvar i sovrummet.

Kuddar från Gant. Denna bild är dock inte tagen vid samma tillfälle.

Bilderna är tagna den 6 januari 2010 och jag la ut sängen till försäljning på Blocket. Jag tröttnade på sängen samma dag som vi köpte den. Sängen var ett riktigt impulsköp och det blev lite fel. ;) P trodde aldrig att jag skulle få sålt den (la ut den för mer än vad vi köpte den för) men det ringde en tjej som var grymt sugen på just denna sängen och hon tog den direkt! Hihi.

Det är mycket som har hänt med sovrummet på ett år. Såhär såg sovrummet ut igår när jag fotade.

Söta vimplar från Maileg, jeanskuddar från Lexington och randiga kuddar från Julias vita drömmar.

Krokar från Bruka Design, krispigt vitt överkast från Lexington, sänglampor från IKEA.

Sänggavel i trä.

Söt liten lykta från Bruka Design.

En liten segelbåt har gått på grund i sovrummet. Bordet är gammalt som tusan och var en av de första möbler som mina föräldrar köpte när de flyttade ihop (någon gång på stenåldern ;)) och jag målade det vitt.


Hoppas ni får en mysig helg!

Big hug!

1 kommentar:

  1. Fint sovrum, gillar sänggaveln! Kuddarna och vimpeln är också fint. Härlig stil!

    SvaraRadera