torsdag 27 januari 2011

blå blå vindar och vatten

Sommarbestick någon?!

Tjingeling alla snyggingar!

Nu är det någon som fått dille på sommaren här kan jag tala om. Jag fullkomligt frossar i alla vår- och sommarnyheter som finns på nätet. Vad sägs om dessa läckerheter från Greengate? Jag vill ha allt!!

Underbar kökshandduk i mörkblått. Mörkblått är så himla fint!

Fantastiskt mysig strandmatta från Greengate!

Idag får man faktiskt lite vårkänslor eftersom solen skiner så härligt! Däremot tänker jag inte sticka näsan utanför dörren om jag inte måste för det är kaaallt, brr. Vad ska ni hitta på idag? Torsdag idag redan - himmel vad tiden går! Igår var vi på pannkaksfest hos några kompisar. Det var ett underbart koncept som jag gärna vill kopiera! Vi moffade pannkakor och drack te och satt och babblade till långt in på natten. Myspys. Men det sätter sin spår att sudda långt in på natten! Idag fick det bli sovmorgon och frukost framför tennisen på tv! Ganska mysigt faktiskt men nu är det fokus på plugg som gäller!

Hoppas ni får en underbar dag och njuter av den härliga solen!

So long, sweeties!

Litet tillägg: Bilderna är hämtade från den underbara sidan Elsas hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar