tisdag 25 januari 2011

beautiful

God förmiddag kära bloggisar!

Idag är det en segstartad dag. Jag fick mycket gjort på min lista igår men mycket återstår. Får fortsätta att bocka av bara! Tänkte komma med ett litet vårigt skönhetstips idag. Detta är ju en inredningsblogg men även inredningsintresserade behöver ju ta hand om sig själv ibland! Min hy är extremt torr och mina läppar knastrar ständigt. Med Dermalogicas climate control råder jag bot på fnasiga vinterläppar. Den är helt underbar. För er som inte har testat säger jag bara: do it! Ni kommer fastna för denna lilla produkt direkt. Tips nummer två för dagen blir mitt nya nagellack som införskaffats nyligen. Jag klippte till på ett lack från Chanel som heter flamme rose. Jättefint. Ett helt neutralt lack i beige och naglarna ser så fräscha ut. Min lilla studentkassa tog lite stryk men det får bli nudlar framöver. hihi!


Tisdag idag - hoppas ni får en mysig dag!

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar