tisdag 9 juli 2013

s.e.m.e.s.t.e.r

Underbara semester!

Känn på ordet! S.E.M.E.S.T.E.R. 

Det är precis vad jag har! Semester! Jag är ledig och har det så gott! P jobbar en vecka till och sedan har vi semester tillsammans! Igår fixade jag en picnic till P och vi gav oss iväg till en mysig sjö där vi grillade, läste tidningar och badade lääänge! Underbart skönt i vattnet och framåt kvällen var sjön som en spegel. Nu har vi härlig sommar och jag njuter i fulla drag!

Idag gick jag upp tidigt och njöt av fruktig frukost i köket! Kaffe drack jag i stooora mängder! Den första koppen drack jag i köket och nästföljande koppar intogs ute på balkongen!

Early morning in my kitchen! Plockade lite grönt igår men de verkar redan ha stämplat ut! Ganska fint ändå, tycker jag!

Nya Residence ligger på köksbordet och inspirerar mig!

Det svarta guldet! :)

Kopp nummer två ute på balkongen!!

Nu ska jag åter ut på balkongen och njuuuta! :) Vi hörs och syns snart igen! Imorgon tänkte jag klicka hem lite nytt till lägenheten, bland annat från Svenskt tenn! :)

Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar