måndag 1 juli 2013

Glöm vad jag sade och sparsmakat

 
 
CIAO CIAO underbara måndagskväll!

Glöm vad jag sade om silverfärgade och kopparfärgade galgar. Just nu är jag heeelt hooked och bara måste ha allt som är koppar! :) Är på sånt himla förändringshumör och håller på att sälja saker på Blocket och köper in lite nya småsaker. Det finns naturligtvis många stooora saker som jag också vill ha men jag får ta små steg nu när jag behöver spara pengar! :) 

Om man vill ha inspiration, strålande service och sååå mycket läckra inredningssaker så ska man bege sig till Sparsmakat som ligger i Skövde. Älskar den butiken. J.u.s.t. l.o.v.e. i.t.

Visst håller ni med mig - koppar är helhärligt!!!

Bjuder på bildkavalkad!

 Hur tur har jag att P precis har shoppat en ny skjorta som matchar perfekt till koppargalgar?! :)







Och så en ostylad verklighetsbild. 
Såhär ser det ut när man kommer hem efter att ha skuttat iväg till jobbet strax innan sju på morgonen. Jag är ganska morgontrött och har fullt sjå med att få kroppen att förstå balansen mellan huvudet upp och fötterna ner. Bädda sängen är inte en prioritet på morgonen! :)

Jag kan tycka att det är roligt med lite ostylade bilder ibland. Jag är övertygad om att de flesta av er har dagar då lägenheten eller villan inte direkt är redo för visning. Kom igen nu - show me your real you! :)

He he!!

KRAM KRAM!

3 kommentarer:

  1. Sparsmakat är verkligen en toppentrevlig affär!! Edvin Corner i samma lokal med :D
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Jättefinga galgar och håller med! Koppar är ursnyggt!!

    Kram fredrika

    SvaraRadera
  3. Så fina galgar och koppar är verkligen så läckert! :)

    SvaraRadera