måndag 29 juli 2013

new in

Halloj där!

Semesterveckorna susade fram och med viss förvåning konstaterar jag att semestern är över. Nu är det bara jobb och jobb som gäller! :) Men jag älskar (än så länge, ha ha) att gå till jobbet så det är inte så farligt. Men det klart att det är gött att kunna sudda långt in på nätterna och sova hur länge man vill. Jag stod inte i givakt direkt när klockan ringde imorse. Jisses, jag är så morgontrött. Fick i alla fall grym energi när jag såg på min telefon att jag hade ett paket att hämta på ICA. Min fina ljusstake som jag beställt kom äntligen hit! Check it out!







Jag tror att detta är den första svarta inredningsgrejen som jag köper. And I like it. A lot.

Nu vill jag ha en i koppar också. Baaaah. Det tar aldrig slut. Undra hur länge P kommer att stå ut? He he! Hittade förresten helt underbara (och då menar jag u.n.d.e.r.b.a.r.a) glas från Hay. Läcker design med en liten kopparplatta i botten. Måste ha. Det stod verkligen Emma på dem. Ska bara ta det med resterande styrelsemedlemmar av den här familjen. Vi får väl se hur det blir med den saken. Ha ha!! :)

 Har ni en göttig sommar? Shoppat något piffigt det senaste?

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Hej Emma!

    Snygg ljusstake!
    Tänk att den andra delen av familjen ska tycka och tänka en massa om det vi kan bäst, inredning!;);)
    Ibland tror jag (eller nä, jag vet!) att i alla fall min G gör det lite extra för att reta upp mig;)
    Har också börjat jobba idag så nu ska jag gå och natta, är toktrött:)

    Kram på dig!

    P.s Ja, visst har det blivit mycket shopping i sommar;)

    SvaraRadera