onsdag 10 juli 2013

rain rain rain

Hej på er i regnrusket!

Jamen visst skulle det till att regna lite också! :) När jag vaknade tidigt i morse hörde jag hur regnet smattrade mot rutan. Bestämde mig direkt för att stänga av väckarklockan och vände mig om och somnade direkt! Så skönt! Är det semester så är det! Passade på att tvätta och fixa lite hemma och framåt eftermiddagen fikade jag med en vän och vi satt och pratade länge! :) Nu är jag hemma och har tänt lite ljus och sitter och myser. Jag gillar sommarregn - det är lite mörkt och regnigt men ändå varmt ute! I like it!!

Så här mysigt har jag det!

 Mysfaktorn på max med tända ljus!


Hur snygg är inte Kubus by Lassen? Jag älskar den och har verkligen fått dille på ljusstakar. Har hittat en som jag så gärna vill köpa. Ska kolla om jag måste beställa den eller om jag kanske hittar den i en av butikerna här i la stada! :)


Hittade en grön kvist när vi tog kvällsdopp häromdagen! Den fick bo i den söta runda lilla vasen.

Ha en underbar kväll!

Ikväll funderar jag på att köpa lite göttigt snacks och titta på en film! Vad ska ni hitta på ikväll? Har ni några tips på enkla, goda sommarmiddagar som man kan göra?

PUSS OCH KRAM

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar