torsdag 30 augusti 2012

LITE HÖSTLÄNGTAN

Ljuvligt doftande ljus! Påminner mig om att den underbara hösten är nära! Älskar verkligen hösten!

Hallå på er! 

Jösses, vad tiden rinner iväg när man har roligt! Jag sliter häcken av mig på jobbet just nu så det blir inte många minuter kvar till inredning och bloggning när man äntligen kommit hem, laddat upp med matlådor och tränat. 

Men tro inte för den delen att det står helt still på inredningsfronten! För då tror ni fel! Just nu är det skapelseverkstad i mitt huvud och ny soffa och nytt soffbord är beställt! :) Hoppla hoppla! Jag fick stora brytet på vårt vardagsrum och jag var bara tvungen att hitta på något. Just nu har vi en soffa i den mest klämkäckaste blå ton man kan hitta (den är superfin men bara ett substitut till den andra kommer på plats) och inget soffbord. Vi konstaterade för ett tag sedan att vi aldrig haft ett riktigt soffbord. Aldrig. Helknasigt! Men nu ska det bli ändring på det! Snart blir det vit soffa och vitt soffbord and i just can´t wait!!! Men vänta är nog just det jag måste göra. Fick leveransbesked på soffbordet idag och leverans sker vecka 43. Ja, man behöver ju inte vara något geni för att räkna ut att jag kommer att flyta bort i väntan på ett nytt bord. 

Nehe ni, nu blir det filmtime här! Imorgon har vi freeedag och det är den bästa dagen på hela veckan tycker jag! Wohoo!

1 kommentar:

  1. Jag tar också emot hösten med öppna armar! Äntligen kan man kura ihop sig inne med en film och en stooooooooooor godispåse. =) Blir säkert mycket fint med en vit soffa även om jag gillar den blåa partysoffan. Vi kanske kan styra upp en date någon dag i höst och då även ta med våra grabbar?! Ni kan ju visa oss runt i staden och dess shoppingutbud kanske.

    Stor kram

    SvaraRadera