tisdag 14 augusti 2012

THE HALL OF FAME

 Idag bjuds det på hallbilder. Hallen är central i lägenheten och ser ut som ett L. Byrån är en omgjort historia och trästolen är egentligen till balkongen men den får bo här inne nu. Såväl stolen som kudden på den kommer från Åhléns.


HELLO TUESDAY!

Hoppas ni har en finfin tisdag! Hade jag fått önska hade jag gärna valt bort vissa inslag i min tisdag. ;) Som t.ex:

- tandläkarbesök
- feber och ont i halsen
- massor på jobbet

Men några saker jag absolut inte skulle byta bort är den finaste av de finaste som just nu står och lagar kött- och kantarellgryta till sin gnälliga flickvän. Så mysigt att höra honom dona runt där borta i köket. Hackar, steker och rör samtidigt som han visslar och sjunger! Fina! ;)

Sen är jag ju evigt tacksam för alla fina bloggar där ute som oavbrutet inspirerar och ger good feeling! Heja heja!

Halllampan i all sin prakt. Den heter E27 om jag minns rätt. Vi har två stycken. Köpte först en men blev sedan varse om att vi hade två taklampsuttag i hallen. Det var bara att trampa bort till butiken och köpa en till. Hi hi!

I bakgrunden på denna bild ser ni den nya lampan i glas som nu äntligen har fått en lampskärm. Kudden med rutor är från en supermysig inredningsbutik i Höllviken. Införskaffades i somras. 

Lite blomster har det införskaffats. Sötaste brudslöjan!

Nu ni, ska jag bara gotta mig! Spana runt bland alla bloggar där ute och avundas alla fina hem! :)

SO LONG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar