söndag 6 mars 2011

VASALOPPET


Hej soliga marsdag!

Solen strålar verkligen idag och jag längtar till våren som aldrig förr! :) Idag är det slappardag som gäller. Vi hänger framför tv:n och kollar in skidåkarna som kämpar sig igenom Vasaloppet. Vilken bedrift tycker jag. Jag orkar ju knappt springa runt kvarteret och de stakar sig runt 9 mil. Häftigt! Vi har avnjutit mysig frukost - helgfrukost är så lyxigt tycker jag. Man har all tid i världen och kan bara sitta och götta sig vid köksbordet hur länge som helst!

Jag ska försöka beta av lite saker på min att-göra-lista idag. Har lite plugg som behöver fixas och lite annat smått och gott som jag inte vill ha hängande över mig. Blir skönt att börja nästa vecka utan allt för många måsten.

Hoppas ni får en underbar dag i solskenet. Nu hoppas vi på att våren är här snart!

Stor söndagskram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar