lördag 26 mars 2011

SOMMARFEELINGS

Somriga pelargoner har inhandlats denna underbart våriga dag!

Hej underbart strålande sol!!

Tänk vad underbart det är med vår. Jag känner mig som en ko som släppts ut på sommarbete. Det bara spritter i kroppen och jag laddar batterierna och samlar energi i den underbara solen (som faktiskt ger sig till känna mer och mer och bjuder på ljusa eftermiddagar). Idag tog vi en morgonpromenad i det sköna vädret för att inhandla lite mumsig frulle och passade på att handla frukt och blommor på torget där det var full kommers.

Både fönstret i köket och fönstret i tv-rummet fick sig nya blommor.


Mannen som sålde blommorna upplyste mig om att det var riktiga tantblommor jag hade köpt ;)

Jag är nog beredd att hålla med om att pelargoner är riktiga tantblommor men jag kan bara inte motstå dem. De är sommar för mig! :)

Jag önskar er en trevlig lördag! Ni glömmer väl inte earth hour ikväll?!

Soliga kramar,

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar